فروش ویژه کبریت دائمی
بازار فایل
فروش ویژه کبریت دائمی
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:54 | بازدید : 66 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه کبریت دائمی • • • • °°• فروش ویژه کبریت دائمی فروش ویژه کبریت دائمی › › کبریتدائمیکبریت دائمی قیمت و خرید انواع کبریت و آتش زنه دائمی جمعه › › کبریتدائمی کبریت دائمی که به کبریت جخماقی هم معروف است نمونه ای از محصولات کم جا و مناسب برای مسافرت، کمپ در جنگل یا کوه است مخزن این محصول با مقدار بسیار کمی بنزین، الکل، گازوئیل، نفت و… پر می شود و می توان در دفعات بسیار زیادی از آن برای روشن کردن آتش استفاده کرد › › کبریت دائمی › › ویژگی های کبریت دائمی طراحی ساده و در عین حال زیبا سبک و قابل حمل ضد آب دارای قفل سر کلیدی عملکرد به صورت چخماقی منبع تغذیه گاز مایع زیپو بنزین زیپو ابزاری بسیار کارآمد دارای ابعاد › › فروشاینترنتیخرید اینترنتی کبریت دائمی ارزان کالا و محصول ارزان › › فروشاینترنتی فروش اینترنتی کبریت دایمی نسل جدید کبریت‌ها به روز و همگام با تکنولوژی پیش روید کبریتی که نه خیس می‌شود و نه جای زیادی را اشغال می‌کند این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن، دارای یک سطح صیقلی است که کاملاً به جای آینه می‌توان از آن استفاده کرد › کبریت دایمی › فروش عمده کبریت دائمی این محصول ماده مشتعل کننده این خرید کبریت دائمی همه کاره خانگی کوه نوردی بنزین و یا ژل آتش زن و یا هر ماده مشتعل کننده دیگری هم میتواند باشد اما کاربردی ترین آن بنزین است › › فروش ویژه کبریت دائمی › › فروش ویژه کبریت دائمی کبریت دائمی، پدیده بی نظیر سال کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای یک سطح صیقلی می باش › › فروش عمده کبریت دائمی لوازم گوناگون › › فروش عمده کبریت دائمی پخش عمده کبریت دایمی آتش زنه پخش انواع لوازم مناسب برای مسافرت و کوه کبریت دایمی اتش زنه نسل جدید کبریت ها کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند › › فروشویژهکبریتفروش ویژه کبریت دایمی › › فروشویژهکبریت · کبریت دائمی پدیده بی نظیر سال نسل جدید کبریت ها به روز پیش روید کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای یک سطح صیقلی می






کبریت دائمی، پدیده بی نظیر سال 2012. کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند. این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای یک سطح صیقلی می باشد که کاملا به جای آینه میتوان از آن استفاده کرد...
در بسیاری از مواقع آتش نقش خیلی حیاتی در زندگی انسانها داشته است از قبیل گرم کردن و پخت و پز و ضد عفونی کردن و حفاظت و مراقبت در مقابل حیوانات درنده و وحشی و درست کردن بسیاری از وسایل فلزی و هزاران فایده دیگر و امروزه با استفاده ازکبریت این آتش را ایجاد می کنند ولی در مواقعی که شما در طبیعت باشید و باران ببارد یا به دلایلی دیگراین کبریت خیس شود از داشتن آتش محروم خواهید شد.
اما با استفاده از کبریت دائمی با تمامی این مشکلات خداحافظی خواهید کرد و برای همیشه به صورت دائمی کبریتی همیشه روشن نزد خود خواهید داشت!

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6187
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 6187
:: بازدید ماه : 11221
:: بازدید سال : 41770
:: بازدید کلی : 79616